Re: lug-bg: ircd+services проблем

  • Subject: Re: lug-bg: ircd+services проблем
  • From: "Doncho N. Gunchev" <mr700@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Aug 2004 22:47:37 +0300

On 2004-08-03 (Tuesday) 21:42, Marian Zahariev wrote:
> На Tuesday 03 August 2004 23:05 steve@xxxxxxxxxx написа:

    Преди 2-3 години и аз като се борех с ircd имах подобен проблем,
но от тогава до сега спомените ми са доста избледнели. Ако все пак не
се намери кой да отговори, или се реши че това не е за тази листа, и
не успееш да намериш отговора - пиши ми лично, ще си припомня какво
бе то IRC и има ли почва у нас.

> На тази глупост едва ли мястото и е тук!

    Хайде да не бъдем толкова крайни. На как се пуска pptpd е, а на
въпрос за стандартна услуга - не? IRC-то (нашето в България) е глупост,
но за това причината са участниците.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev    Registered Linux User #291323 at counter.li.org
  GPG-Key-ID: 1024D/DA454F79                        http://pgp.mit.edu
  Key fingerprint = 684F 688B C508 C609 0371  5E0F A089 CB15 DA45 4F79