Re: lug-bg: ircd+services

  • Subject: Re: lug-bg: ircd+services
  • From: steve@xxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 4 Aug 2004 04:35:21 +0300 (EEST)

> На вт, 2004-08-03 в 23:05, steve@xxxxxxxxxx записа:

 един проблем.
 канал, /msg cs set #example SeenServ on, се
 съобщение:

> Въпрос, защо точно UniBG ircd-то? Последната
> им версия на services не е
 публична (поради
> притесненията на някой разработчици,
> че ще им намерят
 останалите дупки в
> кода, който е мазан от ужасно
> количество хора, някои
 от които просто
> не разбират езика C), и да кажем, че след
> като съм се
 ровил в тях, не бих ти ги
> препоръчал... Официалните DalNET-ски мисля,
> че
 са тотално публични, и работят, защо
> не пробваш с тях?

> (колкото за flame-а, подкарването на irc
> сървър не е глупост, а нормална
> админска работа (като подкарването на
> smtp сървър например). Социалните
> проблеми, свързани с това, са повече от
> глупост.)

Благодаря ти!

Избрах да използвам този софтуер, защото бъдещите локални IRC потребители
са  useri на UniBG и искам при мен да е същото, за да е по-лесно на тях.
Иначе ако беше до мен щях да сложа Unrealircd което смятам, че за такива
нужди като локален чат ще ми е по-добре. DalNET-ските не съм ги поглеждал
и не знам колко са сходни с тези на UniBG, но ще ги тествам и тях.
Благодаря за идеята!!!