Re: lug-bg: Veni

  • Subject: Re: lug-bg: Veni
  • From: "Nikolay Nedyalkov" <nikolay@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 8 Aug 2004 20:48:19 +0300

Съжелявам ако напиша нещо, което вече е дискутирано, но не мога да не се
включа с коментар. (получавам вече 4-ри емайла с различни изказвания за
разни хакери, незащитени компютри в държаната администрация и прочие.)

В скоро време асоциацията по информационна сигурност ще илзезе със становище
по този въпрос и ще разбули спекулациите с подобни теми. Време е наистина
компетентните хора в България да заговорят за това в публичното пространство
и да прекратят спекулациите в държавните структури и медиите.

Относно статиите за сравнения на OSS със затворен код могат да се изкарат
множество сравнителни статистики за проблеми в уязвимостите при предлагането
на различни услуги. Всеки, който може да помогне с материали по темата, ще
бъде добре дошъл.Статистиките ще бъдат официално обявени от ИСЕКА.

За който се интересува от ИСЕКА се надявам до края на месеца да доизлгадим
всички правила и процедури, и да ускорим приемането на бъдещи нови членове.

*ISECA(ИСЕКА/Information SECurity Association) - www.iseca.org

Поздрави,

Николай Недялков