Re: lug-bg: sendmail && ulimit въпроси

  • Subject: Re: lug-bg: sendmail && ulimit въпроси
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Aug 2004 03:32:47 +0300

На сб, 2004-08-28 в 00:06, Venelin Mihaylov записа:

> Здравейте,
>     Имам следните въпроси, питания :).
>     1) Искам да правя подробна статистика на получените писма, изпратените
> писма, и писмата в опашката за sendmail.

Питай google, freshmeat, има много такива написани, просто трябва да си
избереш.

>     2) Sendmail performance tips and tricks ?

В документацията ?:) Или просто да смениш sendmail с нещо по-бързо, като
postfix (много лесен за конфигурация, drop-in replacement), qmail (също
много бърз, с малко по-мръсна конфигурация), exim, courier-mta ...

>     2) Имам нужда да огранича максималите използваеми ресурси ресурсите на
> cgi-bin скриптове. При условие,   че  апаха използва suexec за стартиране на
> php,cgi-bin, може ли да се ползва ulimit? Ако някои друг също налага такива
> ограничения, би било хубаво ако сподели специфичните параметри за ulimit
> лимитите.

suexec си е програмка на C, която върви с apache source. Лесно в нея
можеш да си добавиш желаните лимити, или да използваш някой от модулите
на apache, който може да ги слага, имаше нещо по въпроса, провери
документацията. За самите лимити най-добре виж man setrlimit .