Re: lug-bg: EPay.BG - проблем с Mozilla

  • Subject: Re: lug-bg: EPay.BG - проблем с Mozilla
  • From: Kaloyan Ivanov <wizard@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 28 Aug 2004 10:12:13 +0300

На 27.8.2004 23:26 Evgeni Gechev написа:

[cut]

> Това, че се зарежда през IE  с Crossover ме изненадва. Говорил съм
> администратора на epay, засега не е ясно какъв е проблемът. Иначе аз
> стигнах до извода, че е нещо от кернела. Докато бях с 2.6.7 нямаше такъв
> проблем, появи се при кернел 2.6.8-rc-незнамкояверсия. С всички следващи
> версии не става, сега съм с 2.6.9-rc1 - пак е същото, не работи. Ако
> заредя обаче 2.6.7 всичко си работи без проблем.

При мен е същото. Със 2.6.7 се отваря а с 2.6.8 не ще.
Но е интересно, че Konqueror зацикля когато започне да зарежда страницата за
вход(където е с https), докато Mozilla i FireFox дори не искат да отворят и
началната страница ???
С други сайтове не съм срещал подобни проблеми.