Re: lug-bg: ppp over telnet

  • Subject: Re: lug-bg: ppp over telnet
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 31 Aug 2004 19:24:50 +0300

On Tue, Aug 31, 2004 at 07:10:48PM +0300, Ivan Nikolaev wrote:
[snip]
> До колкото се сещам ppp клиента под FreeBSD можеше да се справи с това
> (има ли порт на него за Linux?).

Поне на този въпрос засега отговорът е 'твърдо нье' - userland PPP под
FreeBSD разчита много на FreeBSD-шката реализация на tun(4) интерфейси,
а за някои неща и на Netgraph.  И двете неща са доста BSD-specific, или
поне бяха последния път, когато проверих.  Не е като да не ми се е
искало много пъти някой пък да беше седнал и да беше написал Netgraph за
Linux, ама не щат бе.. не щат :P

> Под Linux опитвах какво ли не - не иска да вдигне ppp0 интерфейс.

А тук не смея да давам съвети, защото всичко, което мога да кажа, е "абе
спомням си, че май pppd имаше една-две опцийки, които му казваха да
отвори терминал и да пусне нещо за preauth, ама шалала ли му шалалата
как се казваха и какъв им беше синтаксисът"... а това май няма да ти
помогне много :(

Поздрави,
Петър

--