Re: lug-bg: cvs log date format

  • Subject: Re: lug-bg: cvs log date format
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Sep 2004 10:19:54 +0300

On Thu, Sep 02, 2004 at 10:07:43AM +0300, George Danchev wrote:
> On Thursday 02 September 2004 09:30, George Danchev wrote:
> --cut--
>
> Извинявам се, недей да точиш, проточих си src/contrib/cvs от
> CVSROOT=:pserver:anonymous@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx:/home/ncvs/
> сега ще види дядо поп ще яде ли боб ;-)

Уфффф.. да, вярно е, че това не може да се backport-не лесно :(

Цялата iso8601 промяна е във функцията parseopts(), която изобщо не
съществува в stock CVS sources - има я във FreeBSD CVS отпреди 7 години,
когато поддръжката за $Id таг, наречен другояче (в случая $FreeBSD) е
дошла от OpenBSD.  Не съм сигурен по какви причини - вероятно трябва да
питаме хората от OpenBSD (чудя се дали Тачо чете тази листа ;), а може
би дори NetBSD, защо са решили да го направят с нов файл
CVSROOT/options, вместо да използват/допълнят CVSROOT/config.  Възможно
ли е config да не е съществувал по онова време?  Не знам...  Май е време
за една бърза разходка до cvsweb-а на OpenBSD :)

Bottom line: грррррр.  Няма да е лесно.  Освен ако може би това се
мръдне от парсването на CVSROOT/options в парсването на CVSROOT/config?
Не знам колко ще е лесно това...

Поздрави,
Петър

--