Re: lug-bg: Използване на нишки [Was: Re: lug-bg: Оптимизация]

  • Subject: Re: lug-bg: Използване на нишки [Was: Re: lug-bg: Оптимизация]
  • From: Peter StJ <malwkgad@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Sep 2004 20:09:38 +0300

On Fri, 3 Sep 2004 09:56:25 +0300
Peter Pentchev wrote:

> Хмм.. малко по-нагоре в твоето съобщение видях това:

> Бас ловя, че това ползва нишки :)  Също както и всички GUI браузъри, и
> на практика повечето GUI приложения, а особено тези, които си играят и с
> мрежа.  Да не говорим вече за SQL сървъри, някои уеб-сървъри (не, Apache
> по принцип не ползва нишки, макар че Apache 2 с MPM може и да опитва), и
> какво ли не още.

Признавам си без бой - не знаех. Пък и до преди да купя тоя комп освен конзола друго не бях виждал:)
Всъщност моето glibc е билднато с nptl като правих lfs-а, но съвсем откровено не мога да направя разликата между него и да речем един slackware current ( буутнат на същата машина от друго hdd ). Съжалявам ако разочаровам някой. Казвам го като краен потребител при мен разлика няма. Може би на малко по-тромава машина ще се усеща.

Благодаря на Петър за инфото. Вече ще знам и няма да се излагам:)

--
We've always watched the stars. If you look at the sky you can see the beginning of time...