Fw: lug-bg:

  • Subject: Fw: lug-bg:
  • From: <admin@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Sep 2004 10:49:57 +0200

zdrasti

1. Imash li informaciq kolko e bil neplatenia trafik na na user BBB?
2. Ako imash informaciq kolko e trafika na User BBB shte e lesno da
smetnesh kolko e segashniat status na user AAA.
3. Ako Imash deily bach-up na bazata mojesh ispolzvash dadenia segment ot
bazata za user BBB i taka da opravish neshtata.
4. Sled kato razberesh razlikata  mejdu U. BBB i U AAA shte e lesno da
opravish db-to.

leka .

Krasimir Kovachki
admin@xxxxxxxxx