Re: lug-bg: Traffic

  • Subject: Re: lug-bg: Traffic
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 15 Sep 2004 18:57:19 +0300

On Wed, Sep 15, 2004 at 06:32:46PM +0300, Irena Nikolova wrote:
[format recovered; top-posting considered harmful ;) ]
> [...]
[snip]

> хм,прав си за gdbm-to...
> само че според мен въпросът в случая е по-скоро принципен-че е
> трябвало Станислав все пак нещо да прочете и да се опита да разбере за
> какво става дума преди да пише къде му се намират файловете на iptraf
> примерно...така или иначе той сам ще трие в базата данни или във
> текстовите файлове(или където и да е),никой тук не може да му каже от
> къде какво да трие без да знае организацията на базата му данни...

Даааа... май трябваше да уточня малко повече какво точно искам да кажа с
това 'прекрасен отговор' по-горе :)  Напълно съм съгласен за четенето и
ученето - макар че Станислав вероятно е постигнал голяма част от целта
си, като е получил отговори за това какво и къде трябва да погледне и да
прочете, все пак това е *всичко*, което може да получи от тази листа в
неговия случай.  Оттук нататък - сам, или поне сам с тоновете
документация.

Поздрави,
Петър

Отг: Защото текстът изглежда странно и е труден за четене :)
Въпр: Защо не трябва да слагаме отговорите преди въпросите?

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx
PGP key:	http://people.FreeBSD.org/~roam/roam.key.asc