lug-bg: Linux Route

  • Subject: lug-bg: Linux Route
  • From: "atlas" <atlas@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 21 Sep 2004 12:28:16 +0300

Здравейте група,

Когато се регистрирах имах проблем и благодарение на този e-mail чат успях
да подкарам  нещата.
Надявам се отново да можете да ми помогнете :)

Имам локална мрежа от 7 компютъра със статични IP адреси
(192.168.1.0/255.255.255.0)
На един от тях съм инсталирал Slakware 10 и през кабелен модем съм го вързал
към Internet (със статичен IP адрес съм - 213.91.231.19/255.255.255.0)

Бихте ли ми помогнали, как да настроя Linux машината така, че да дава
Internet достъп само на 3 от компютрите:
1 - Linux (Достъп до Internet и локална мрежа)
2 - Достъп до Internet и локална мрежа
3 - Достъп до Internet и локална мрежа
4 - Достъп до Internet и локална мрежа
5 - Достъп само до локална мрежа
6 - Достъп само до локална мрежа
7 - Достъп само до локална мрежа

Опитах със ZEBRA, но понеже никога до сега не ми се е налагало да правя
подобно нещо, не се получи нищо :(

Предполагам, че въпроси от този сорт изглеждат смешни в очите на всеки,
който работи с мрежи под Linux, но се надявам, че ще ми помогнете.

Благодаря Ви предвварително.

Слав