Re: lug-bg: how to change sound irq

  • Subject: Re: lug-bg: how to change sound irq
  • From: Hristo Erinin <erinin@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 24 Sep 2004 21:03:01 +0300

Здравей,

On Thu, 23 Sep 2004 21:11:00 +0300
ZorLak wrote:

> Здравейте!
> Преди време си инсталирах Slackware 10 (2.4.26). Звуковата карта
> (Yamaha  724) и

Това предполагам е на PCI шина?

> да добявя
> втора мрежова платка NE2000-съвместима (ISA). На нея има джъмпери с
> който  става
> настройката и съм ги настройл на io=0x340, irq=3 (COM2/4 ми е
> изключен).  Когато опитам да заредя модула ne.o ми дава грешка. Ако го
> сложа в  rc.modules, при зареждане ми блокира звуковата карта която се
> оказа че  използвала irq3 и съответно и мрежовата платка не работи.
> Нямам други  свободни irq-та. Има ли някакъв начин да се зададе
> определено irq на  звуковата карта? Някакъв коонфигурационен файл на
> АЛСА?

Според мен проблемът ти е, че не си указал на BIOS-а да ти резервира
IRQ3 за използване от ISA/Legacy устройства. Пробвай да му кажеш да го
резервира, а звуковата карта би трябвало да може да използва IRQ-то,
което BIOS-а ще и определи споделено заедно с някое друго устройство на
PCI шината?

--
Best Regards,
Hristo Erinin