Re: lug-bg: интерес но четиво

  • Subject: Re: lug-bg: интерес но четиво
  • From: Romeo Ninov <rninov@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 26 Sep 2004 17:42:33 +0200

Говорех за нещо далеч по-различно като компилиране на PHP като модул
към Apache. За ядрото или разни пакети като OpenOffice не съм и
мислил. Освен това, горния процес не е част от ъпгрейда, а по-скоро
начална инсталация, като при нужда от нова версия процеса се отиграва
на тестова машина и т.н.

--
                Regards: Romeo Ninov