Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol

  • Subject: Re: lug-bg: libgtk2.0-bin.deb undefined symbol
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Sep 2004 15:53:46 +0300

On Wed, Sep 29, 2004 at 03:21:14PM +0300, peyo wrote:
> Здрасти.
>
> Жоро - благодаря за помощта и безценните съвети.
> Промяната на "postinst" помогна доколкото да се олепи библиотеката, но като
> цяло не спаси положението. Помогна дотолкова, доколкото ми даде поле за
> действие за да видя, какво става с strace   и последвал gdb, което затвърди
> самомнението ми за заплес небесен.
> Накратко. След целят зор, прглеждане на системните крясъци, кодове за грешки и
> най-накрая стигане до същината на проблема видях, че поради феноменалната си
> смотания съм пропуснал да кажа къде все пак да се търсят тез библиотеки.
> [...]

Хмм.. според мен (а и според ld(1) manual page) LD_LIBRARY_PATH се
използва само като един вид допълнение към стандартните пътища за
търсене, не ги замества изцяло.  Според списъка в ld(1), в описанието на
опциите -rpath и -rpath-link, LD_LIBRARY_PATH се претърсва преди
стандартните директории (обикновено /lib и /usr/lib) и преди тези,
указани в /etc/ld.so.conf.  Това, че при теб установяването на
LD_LIBRARY_PATH на /usr/lib е помогнало, би значело, че по някаква
причина ld не се е сетил да претърси /usr/lib *и* че /usr/lib не е било
в /etc/ld.so.conf - което пък повдига въпроса как изобщо е работело
каквото и да било друго...

Не че това помага по какъвто и да е начин да се разбере какво всъщност
се е случило :(

Поздрави,
Петър

--