Re: lug-bg: OpenOffice.org подкрепа

  • Subject: Re: lug-bg: OpenOffice.org подкрепа
  • From: Hristo Simeonov Hristov <icobgr@xxxxxx>
  • Date: Thu, 30 Sep 2004 23:41:44 +0300

On 30 09 2004 21:09, George Danchev wrote:
> On Thursday 30 September 2004 15:35, Христо Христов wrote:
> Така като гледам май това ще остане без отговор, а ще е жалко да е така....
> Аз мога да опитам да крада време от време на време и да тествам някой и друг
> build (но само линукс ще да е). За повече просто няма да е сериозно да ти
> обещавам.
Трябва ми човек който да ръководи QA процеса. За момента мога да се захвана и
аз с това, но не мога да се занимава със всичко само аз. Т.е. трябва ми QA
лидер. Задачата му ще е да разпределя задачки на хора които имат желание да
се включват по малко с помощ. Например някой желае да тества нещо под Windows
и той му показва какво да направи след което получава резултата. След като се
приключи с build-a QA ръководителя ми се обажда на мен какво е положението и
съответно аз препращам на татък до къде сме. Този QA ръководител трявба да
има желание да се занимава с OpenOffice.org, т.е. поне една година.

> Прочетох я, и мисля, че са ни взели насериозно, понеже е добавен и bulgarian
> като език на: http://qa.openoffice.org/localized/status.html
Това няма връзка с дискусията. Това е таблица със статуса на локализациите.

> п.с. та така, градски, успех ;-)
ти да не си от Лом :)

--
Hristo Hristov