Re: lug-bg: PostgreSQL + cyrillic

  • Subject: Re: lug-bg: PostgreSQL + cyrillic
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 07 Oct 2004 14:04:57 +0300

На чт, 2004-10-07 в 13:02, Zhasmin Zhelev записа:
> Извинявайте че пиша тук, но нещо не мога да се оправя.
>
> Ако някой се е сблъсквал с проблема да ми пише лично.
>
> Така става дума за постгре 7.3 с WIN (1251) кодировка.
> Не мога да разбера защо upper() и lower() не работят с кирилица, от там
> ми излизат много проблеми които генерално засягат софтуера (и
> реализацията му) мерси предварително.

Хм, ползваш ли български locale, който да е с cp1251? Много е вероятно
postgre-то да ползва стандартните функции за локализация...
Ако и това не помогне, намери начин в базата да държиш нещата в UTF8 и
да ги вадиш в какъвто ти трябва формат, мисля, че поне в UTF lower() и
upper() са дефинирани със стандарта...