Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа

  • Subject: Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа
  • From: "dpp" <dpp@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 19:09:44 +0200

Ami vaprosa ne e koi, kakvo polzva, a kak i za kakvo.
I ne e da stoish li na rabota, a mojesh li da reshish
problema.

Za pari rabotia i pod DOS, ako se naloji ima dostatachno tools,
za da pusna internet server i pod nego.

Imam si desetina PC na freebsd razlichni versii i desetina
windows PC razlichni versii i hich ne mi puka, ako triabva ste
pusna i oste 10 windows-a i ste mahna freebsd - stom mi plastat
zasto ne :))) Kakvo ti puka horata kakva OS iskat ? - Nali zatova si
si dal dupeto pod naem ... Dobria admin ne se interesuva ot OS ,
a ot tova kak da napravi vsichko da raboti dobre s minimalna namesa
ot negova strana ...

S mnogo liubov ...
DPP

On Thu, 7 Oct 2004 18:38:05 +0300 (EEST), Julian Stefanov wrote

bulgaria.org/public/mail_list.html