lug-bg: Re: Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа

  • Subject: lug-bg: Re: Re: lug-bg: Проблем с Линукс в Уиндоуска мрежа
  • From: Julian Stefanov <jjs@xxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2004 20:05:10 +0300 (EEST)

  George Danchev <danchev@xxxxxxxxx> wrote:

 >Според мен зависи дали ще си намериш друга аналогична или по-добра работа, но
 >ако останеш може да ти се наложи да ги ограмотяваш като за световно, което
 >може да се окаже не лека задача. Това може да забави твоето развитие, вместо
 >от някъде ти да придобиеш чужд опит и знания.
 >
 >Това дали може да се документира с конкретни детайли на
 >http://shame.ludost.net/

 Искам да ти благодаря за моралната подкрепа.
Ако остана и дума не може да става за ограмотяване! Та те са фанатици, с тях не може да се говори. На тях са им изпили мозаците по тези семинари. Те се вбесяват люто и почват да крещят като чуят думи започващи с Лин.. или Юни...
Аз вече им предложих да сменя Exchange-a с qmail + antispam + antivir, предложих им да пусна един шейпър с примерно tc/htb но не би! Отговора беше "махни се с тия буклуци от тука!(с лекинко завишен тон)". Сега като пусне някой да тегли нещо по-тежко, почват да обикалят като ненормални и да спират компютрите :о)
За съжаление не мога да го документирам, освен ако не пусна пак дебиан-а и да ги дебна с диктофон (имам само юзер права), но така рискувам да бъда уволнен преждевременно!

Поздрави