lug-bg: C++ & Assembler

  • Subject: lug-bg: C++ & Assembler
  • From: Dimitar Terziev <mitak@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Oct 2004 00:14:15 +0300

Имам за задача да направя програмка на асемблер, дето от три числа извежда
най-голямото. С писането на кода нямах проблем - писах го във Visual C++ в
Бозата. Ама вкъщи нямам боза.... та въпроса е как във KDevelop например се
въвеждат асемблерски инструкции? Кода е следният:

<cut>
Това нещо бачка в бозата. Обаче хич не ми се иска да си инсталирам боза само
за да пиша простотии на асеомблер, а искам да си ги правя в Линукс. Въпроса
ми е как? Пробвах да запиша инструкциите по следния начин:

__asm__ (

"mov eax,a"
);

Не става. C-то не го знам много добре, ама все пак се справям.... та, как се
въвеждат асемблерски инструкции, които да се възприемат от компилатора на
KDevelop? Или просто трябва да има още някое #include? Ако някой помогене -
ще имам да черпя няколко бири :)

#include <iostream.h>
int prov(int a, int b, int c) {
        int max;