Re: lug-bg: Търси се програмист

  • Subject: Re: lug-bg: Търси се програмист
  • From: Petar Nedyalkov <bu@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Oct 2004 12:55:31 +0300

On Friday 22 October 2004 12:39, peyo wrote:

> Хггрхмз>!>!> какво значи "отличен опит"?!?!
> Агггрх! Девелопер на машината ли по-специално се търси?

> PostgreSQL ? Има надежда за хората вече на хоризонта.

> Еваллах!
> Поне един човек! Доживях един човек да видя през живота си да не търси
> програмист на езика C/C++ !

> Демек давам си "CV"-то, след което ми съобщавате ориентировъчната стартова
> заплата и започваме да преговаряме?

Типично за българската реалност - най-важното и първо нещо е "ориентировъчната
заплата" - не те ли интересува какво ще трябва да правиш, с какъв тип проекти
ще се занимаваш, какви изгледи за развитие ще имаш и т.н. и т.н.?

Ей тези заплати бе - все са ви най-важното...

--

Cyberly yours,
Petar Nedyalkov

PGP ID: 7AE45436
PGP Public Key: http://bu.orbitel.bg/pgp/bu.asc
PGP Fingerprint: 7923 8D52 B145 02E8 6F63 8BDA 2D3F 7C0B 7AE4 5436