Re: lug-bg: Търси се програмист

  • Subject: Re: lug-bg: Търси се програмист
  • From: Ivan Dimitrov <dobber@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 22 Oct 2004 13:43:40 +0300

Търсим професионалист с опит, може и да не е писал тригери, но да няма проблем
да се научи. А и няма да е само тригери, и други интересни занимания ще има,
като един модул за линукс кернела:)

А един професионалист първо ще поразпита за работата, ще има досег с
работодателя за да може и тои да го уцени и ще чака предложение за заплата.
един професионалист не трябва да работи за по-малко от колкото се оценява.

Дам, вярно че трябваше да кажа че заплащането е добро.
За повишение... няма много къде на горе да ходи, но може да му се качва
допълнително заплатата.

На 22.10.2004 13:26 Peter Pentchev написа:

--

Hi! I'm your friendly neighbourhood signature virus.
Copy me to your signature file and help me spread!