Re: lug-bg: [off] cheaper inteligent switches

  • Subject: Re: lug-bg: [off] cheaper inteligent switches
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Oct 2004 13:01:24 +0300

On Monday 25 October 2004 12:50, Христофор Памятних wrote:

> http://neomontana.dir.bg
> Това е най-близкото в тази ценова рамка. Нямат ssh, управляват се по
> snmp ако не се лъжа, както и qos-a  само per port

>=

Това той го знае:)
На него му трябва обаче такъв суитч, че като минат пакетите за писмото към
Луг-бг автоматично да му сменя енкодинга и да замества с български символи
DATA частта.

Освен това, този модул не му решава проблема с MRTG, защото няма отделени
броячи като OID-s.

Приоритизацията пък е ниска/висока queue, като имаш ограничения до 2 IP-та,
които можеш да приоритизираш. За сметка на това, можеш да приоритизираш по
DSCP/TOS.

А и както усещам Рапторчо, на него 8 VLANs  няма да му свършат работа.

Поздрави!

--
---
"Времето е еднопосочно.