Re: lug-bg: [off] cheaper inteligent switches

  • Subject: Re: lug-bg: [off] cheaper inteligent switches
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Oct 2004 14:18:23 +0300

On Monday 25 October 2004 13:57, Христофор Памятних wrote:

> В интерес на истината желязото на 20$ суичовете не се различава много
> много от желязото на 200$ суичовете, и в доста случаи разликата е в
> софтуера. Може и да греша не съм специалист в точно тази област, но
> видях разни суичлета които поддържат истински 802.1q  за 14$/8 порта. Та
> с малко донапъване може и да се получи... Някой ден.

'драсти

виж, то може. Наистина може.
Въпросът е, че не е така за цените. Едно е процесорът да ти струва 3 долара,
друго е да струва 60 долара. Ако можеш да ми намериш един читав ARM9 за
управлението за 3 долара и свестен процесор за суича за още 3 долара... ми ще
ти изкарам суич за 15 долара, който поддържа поне 1024 VLAN едновременно,
ограничаване по скорост на порт, хубави филтри според мак таблицата и прочее
благинки. Вярно е, че един УЕБ интерфейс е удобно нещо, но паметта, която ще
е необходима за него още вдига изискванията за флаш-а.
Отделно е въпросът, че действително повечето процесори за суичовете от ниският
клас поддържат една камара благинки:) Но не всички.

Софтуера е решаващ, но не е всичко. за съжаление и харуер се иска. Уви:(

--
---
"Времето е еднопосочно.