lug-bg: Lilo kernel image въпрос

  • Subject: lug-bg: Lilo kernel image въпрос
  • From: Konstantin Angelov <kangelov@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 26 Oct 2004 22:02:09 -0400 (EDT)

Привет група,

Преди известно време в листата беше станало на въпрос как
да се настрои Lilo автоматично да зарежда старото ядро при положение,
че новокомпилираното се паникьоса при стартиране на операционната система.
Опитах да потърся тази нишка, но не си спомням нито Subject, нито дали беше писано на кирилица или латиница.

Някой може ли да ми препрати някое писмо от тази тема или да ме насочи в правилната посока.

Блгародаря предварително!

- Константин

--
Konstantin Angelov