Re: lug-bg: Samba user mode

  • Subject: Re: lug-bg: Samba user mode
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Nov 2004 16:35:00 +0200

On Thu, Nov 04, 2004 at 02:46:09PM +0000, Gueorgui Tzotchev wrote:
> Здравейте,
>
> Имам следния проблем : вьв Wi-Fi мрежа (предимно Win) се опитвам да
> конфигурирам на FC2 един самба сьрвьр, по такьв начин че всеки share в
> него да е достьпен за всеки новодошьл в мрежата (стига да знае една
> универсална парола), което става чудесно в share mode, НО по този начин
> в логовете на самба не се записва името на компютьра/login-а който се е
> вьрзал (само IP-то му, мисля) и е трудно да се разбере след това кой
> какво е направил накриво.. Решението е user mode, но при него всеки
> [...]

Ако Samba може да бъде убедена да ползва PAM за автентикация (а тя май
може), не би трябвало да бъде сложно да се напише мъничко PAM модулче,
което да прави такива неща - т.е. да приема всякакъв lusername, ако
паролата е вярна, и да map-ва всички към един системен акаунт.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx