Re: lug-bg: lug bg archieve howTo?

  • Subject: Re: lug-bg: lug bg archieve howTo?
  • From: Peter Pentchev <roam@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 4 Nov 2004 18:41:13 +0200

On Thu, Nov 04, 2004 at 06:19:28PM +0200, D Dilev wrote:
> здравейте :)
>
> интересно ми е как е организирана архив секцията на луг-бг. как се генерира? Това опция на ezmlm ли е (ако е ezmlm изобщо)...
>
> Харесва ми функционалността.

[дали нямаше да е най-добре да оставя администраторите на листата да
 отговорят на този въпрос.. ама нали съм си на всяка манджа мерудия.. ;]

Май най-отдолу на самия архив си пише 'This archive was generaed by
hypermail 2.1.7', и има линк към http://www.hypermail.org/ :)

Явно се използва hypermail, външна програмка, на която й подаваш
файл със съобщенията и тя изплюва купчина уеб-страници.  Файлът със
съобщенията може да бъде създаден или с procmail, или просто като
абонираш за листата някакъв акаунт, който само събира пощата и никой
никога не я трие/мести.

Иначе на http://www.linux-bulgaria.org/public/mail_list.html (това, към
което води линкът 'Листа') май си пише, че самата листа ползва
Majordomo, не ezmlm, ако информацията там не е остаряла :)

<clickety-click.. echo help | mail -s help majordomo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>

Мне, информацията не е остаряла, наистина се ползва Majordomo.

А иначе, ако ти се ползва ezmlm, за него си има ezmlm-cgi, който прави
горе-долу това, само че той го генерира динамично, което може да
доведе до лошо натоварена машина.  Разбира се, нищо не ти пречи да
използваш hypermail и с ezmlm - hypermail не зависи нито от mailing list
manager, нито дори от MTA, работи си само върху файл със съобщенията.

Поздрави,
Петър

--
Peter Pentchev	roam@xxxxxxxxxxx    roam@xxxxxxxx    roam@xxxxxxxxxxx