  • Subject: Re: lug-bg: SourceForge
  • From: George Danchev <danchev@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 5 Nov 2004 16:28:50 +0200

On Friday 05 November 2004 15:32, Kalin Nakov wrote:
--cut--

> Порталът е САМО за проекти с отворен код. В началото беше другояче, но
> Вашето общество наложи промяна в стратегията, за което не съжалявам.

В интерес на истината това, че стратегията е била променена го научавам от
теб.

> Само не разбирам защо точно в униврситет трябва да бъде това...

Това е лично мое мнение и не е казано, че е меродавно. Може би ССС ще вземе
отношение и мисля, че ще е положително.
Та, според мен ако имаме компания с идеално квалифициран staff и Уни със
същите възможности, то в Уни-то средата е такава, че не се гони производство
от staff-a и по-естествено стават тези volunteer неща, research елемента е в
по-голяма доза и най-безсрамно се правят такива неща като шарване на отворен
код ;-). Това обаче, въобще не изключва възможността някоя компания да играе
такава роля. Както много го правят, едни добре, други зле ... но възможността
на не се справи като Уни според мен е по-голяма. Незнам дали се изразих
правилно.

Искам само да уточня, че това което си направил е доста много за нашата
скромна българска цивилизация.

> SourceForge защо не е университетски?

Няма лошо в това разбира се, аз не изключавам този вариант. При SF софтуера
който играе ролята на gforge дори е затворен доколкото знам аз, те си пишат,
те си го имат. Хвала, че този затворен софтуер помага за развитие на свободен
софтуер.

> P.S. Вече използвам Мозила за поща, да не Ви бъркам софтуера на имейл
> листата. А пък и почна да ми харесва :-)

всъщност по този начин (ползвайки този отворен клиент) не погазваш една камара
RFC-та и draft-ове ;-) което ще се хареса на много хора и извън този списък.

--
pub 4096R/0E4BD0AB  2003-03-18  <keyserver.bu.edu ; pgp.mit.edu>
fingerprint 1AE7 7C66 0A26 5BFF DF22 5D55 1C57 0C89 0E4B D0AB

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG