lug-bg: Чупи ми се нещо кернела...

  • Subject: lug-bg: Чупи ми се нещо кернела...
  • From: Ivaylo Atanasov <ivo@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Nov 2004 17:42:53 +0200

Здравейте, група...
Като излезе новата федора реших да я пробвам...
Всичко много хубаво, до момента в който реших да си компилирам кернел...
Четох, че няма отделен рпм ами се ползва кернел.срц.рпм, хубуу, ползвах го... Извадих го, менюконфиг, компилация, прочее... Буут и ми вика: "Unable to open an initial console" и си стои така до в несвяст...
Ръчках из гугъла, федоранюз, федорафак, федоракволине и няма ли няма...
Даже взех оригиналния .конфиг от директорийката (там има 4 дефолт) и пак не ще...
Помо-о-щ...

Благодаря предварително...

-----
Ивайло Атанасов