Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване

  • Subject: Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване
  • From: Nick Angelow <na@xxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Nov 2004 08:26:42 +0200

Alexander P. Panov wrote:

Doncho N. Gunchev wrote:

|     Аз си "спасих" над 90% от информацията от дал "SMART status bad"
| IDE диск преди година, година и половина. За целта ползвах ddrescue
| и по следния начин:
|     На по-голям диск се създават файлове, с размера на дяловете
| от стария диск, чрез на ddrescue (dd не става, то пропуска лошите
| сектори, а ddrescue пише нули/глупости там). При мене четенето
| вървеше по-гладко след дълга почивка на диска. След като получих
| дяловете в файлов формат (ddrescue --block-size=512 /dev/hdc1 old-hdc1)
| им пуснак fsck.ext3 -C0 отгоре. Някои файлове бяха с грешки, други
> [...]
Може би най-вероятно тогава има свиваме на метала и се получават
по-малки луфтове, които са се получили от износването. Аз ще вържа диска

хм, не че искам да ти противореча, но при свиванна метала би трябвало луфтовете да се увеличават. явно причината се крие някъде другаде, но нямам някакво смислено обяснение за този феномен.

през външния порт на SCSI контролера и ще го изнеса на терасата. Ама да
паднат още малко температурите, сега е около 0-та ще чакам да станат
около -5. А дотогава ще трябва да се обзаведа и с едно малко 80GB говедо.

прогнозата е за следващата сряда. а малко говедо има навсякъде -- само трябва да избереш от къде да го вземеш. аз те съветвам да вземеш seagate barracuda -- много са добри (стига да има scsi вариант).

--
the lunatics are in my head