Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: (offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: (offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Nov 2004 13:07:00 +0200

Весо. Откакто съм записан в тази листа, изпитвам дълбоко уважение към теб. Ти
си един от хората тук, които са начетени и са търсещи нови знания.
С това си обаче изказване, нямам идея какво искаш да покажеш.

Малко уточнение.

Относно механиката на реалният газ, ти май съдиш по шеговитата добавка към
името ми в предното ми писание.
Защото:
Не забелязах някъде да има написано нещо за универсална газова константа.
както и за коефицент на свиваемост. Все неща, ПРЯКО свързани с динамиката на
реалният газ. Или аз греша може би?

Уравненията и зависимостите написани от мен няма начин да не са преписани,
защото най-малкото не съм ги измислил аз.

И за да не отегчавам още повече изморените ти очи, ето ти една връзка, която
надявам се няма да обвиниш във фалщификация.

http://hyperphysics.phy-astr.gsu.edu/hbase/thermo/thexp2.html#c3

От пръв поглед, тук доста добре е обяснено за хора, като мен, които не
специализират в тази област.

Уважавай другите си опоненти в спора. Не е необходимо да се обиждаме за
несъществени неща.

Поздрави:
Пейо