Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: {OFF}(offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Re: {OFF}(offtopic)(ama savsem Offtopic)Re: lug-bg: Пътник за оня свят. Цел - съживяване
  • From: peyo <peyo@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 19 Nov 2004 13:24:36 +0200

On Friday 19 November 2004 12:23, Vesselin Kolev wrote:

> То как да не си го теглиш... Ама гледай от веселата страна на нещата:)
> Да отработим петъка с усмивка.
>
> V=L^3*(1+3*a*dT + 3*a^2*dT^2 + 3*a^3*dT^3)
>
> dT било изменението на температурата... И значи какво става:) Обема
> зависи само от изменението на темепратурата:) което е феноменално:)
> Какво излиза. Намираме се при температура 0 Келвина. Не я меним (dT=0).
> Обема е V=L^3. Отиваме на 800 Келвина. Спираме да меним температурата ..
> ха:) пак обема е V=L^3 (щото dT=0). Стигаме до 8000000000 Келвина.
> Спираме да меним температурата. Я:) обемът е пак V=L^3.

Видях, че сте се заяли за диференциала преди Т-то. Хубаво. Знам. Не е коректно
написано. Но как да напиша делта? Нали? Най-лесно е да се подиграваш на
някой. Знам.

Това, което си написал... Вярно е, но само ако го интерпретираш, като
диференциал. Не съм идиот Веселине. Много добре знаеш, че става въпрос за
ИЗМЕНЕНИЕ. А не за безкрайно малко изменение. И е написано по-горе. Не съм
очаквал да паднеш толкова ниско. Сериозно.

1) не си единственият човек, който знае какво е термодинамика
2) не си единственият, който знае сложни думички
3) не си единственият, който познава основите на математическият анализ
4) не си единственият.

Възхитен съм от всичко, което правиш и се обсъжда за теб.
Но това беше просташко.

И как все пак да напиша делта? Може би трябваше да го вкарам като прикачен
графичен файл към писмото ли?
Да Весо. Чувал съм как се изкарват символи от таблицата, без да ги има на
клавиатурата. Пак не съм толкова загубен. Обаче не съм толкова наясно, дали
някой мейл клиенти няма да покажат някакъв друг символ вместо това. И? Да ме
направиш на маймуна пак заради това ли?

Не беше коректно.