Re: lug-bg: Notebok wireless

  • Subject: Re: lug-bg: Notebok wireless
  • From: Martin Spasov <mspasov@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 21 Nov 2004 13:36:50 +0200

Привет,

Напоследък ползвам ipw2200 на няколко ноутбуука, наследникът на ipw2100,
и съм много доволен (ИБЕМ т42, р40 и делл латитуде д600). АП са няколко
линксис вап54г/впг54г и цанион.

ртфм:
http://ipw2200.sourceforge.net/ , по специално частта за зареждане на firmware без и със hotplug.

Нямам никакви грижи, ползвам ядро 2.6.ь, Debian Sid & Sarge.

пс. модула е ipw2200 не ifw2200.

--
Martin Spasov <mspasov@xxxxxxxxxxxxxxx>