Re: lug-bg: Linux normal path

  • Subject: Re: lug-bg: Linux normal path
  • From: Aleksandar Valchev <hippo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Nov 2004 13:25:34 +0200

Признавам, направо ми взе акъла. Обстойно и изчерпателно. Много ти благодаря.
Мисля, че тази информацияще бъде полезна на много хора, не само на мен :).

Чак толкова сложни неща няма да ми трябват. Правя един сървар, на който му е
зададена директория. От тук на там, всички обръщения към пътища на файлове ще
започват с тази директория. т.е. има такава структура:

/home/blabla/
/home/blabla/users/
/home/blabla/users/ivancho
/home/blabla/users/petkancho
/home/blabla/conf/

Всеки потребител ще си има собствена директория с неопределено съдържание
(като файлова структура), но основното е /home/blabla/users.
Потребителите ще са с ограничени възможностти за избор на директории т.е. ако
потребителя mariika даде заявка за съдържанието на
директорията /home/blabla/users/mariika, то maiika ще въвежда само /mariika,
и няма да знае нищо повече, за останалите директории. Само когато mariika
иска да види какво са споделили другите потребители, ще и излиза друга
файлова структура като за корен ще има /home/blabla/users/. И след като даде
заявка за споделената директорията на потребител ivancho
(/home/blabla/users/ivancho), то сървара ще знае кои директории са споделени
и дали исканата директория от mariika е правилна. Дали ще може mariika да
излъже нещо ?

Aко mariika въведе "///mariika   ///" или нещо подобно дали да го приемам като
валидно име на диретория или не ???

Не е много добре описан проблема, но все още ми е мътно в главата....