Re: lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3

  • Subject: Re: lug-bg: vyqchat qt problem na debian stable r3
  • From: Ivan Adams <ivancho.b@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 30 Nov 2004 12:18:59 +0200

Значи, снощи благодарение на Данчев разбрах че проблема ми е в g++ и
затова смакнах по стари версии от 0.2.6 - пробвах с всички и най-сетне
се компилира с 0.2.1 :)
За жалост имаше 3-4 настройки като име ip broadcast. Дори при правилно
настройване на настройките си стоя в канал Main и никой не виждам
(добре че не дава segmentation fault :) ) влизам в канала на групата
на мрежата (The_cell) и пак съм сам. На netstat -na виждам че не сам
се включил кам броадкаста ... а при iptraf виждам че вървят постоянно
пакети до броадкаста на портове 139, 138, 137 UDP.

Сега остава стария въпрос: "А сега накъде" :))

Дамян Иванов дава идея за Jabber сървър ... дали със сигурност ще
стане това да започвам да го инсталирам или няма.

Някой да се сеща решение от ситуацията.

Имам още един въпрос ... да не би да съм със стара версия която не
поддържа желаната от мен комуникация. Ще пиша едно писмо отново на
автора на vyqchat но ако някой се сеща за именце на програма моля да
ми даде начална скорост.

Благодаря ви МНОГО на всички.