RE: lug-bg: IP conflict.

  • Subject: RE: lug-bg: IP conflict.
  • From: "Stoimen Gerenski" <stoimen.gerenski@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 3 Dec 2004 05:10:46 -0800

Title: RE: lug-bg: IP conflict.

Това което по-скоро ме интересува е дали ако аз си ползвам даден МАК/ИП и се получи друга такава комбинация (МАК/ИП) да мога да разбера по някакав прост начин (какво в Прозорци се появява съобщение за ИП конфликт - не знам дали това разчита на резултат от АРП заявка). Примерно решение е ако в логовете се появи подобно съобщение за колизия на ИП или МАК).

--
Regards,
Stoimen