Re: lug-bg: Samba + Windows XP SP2

  • Subject: Re: lug-bg: Samba + Windows XP SP2
  • From: George Stanchev <gstanchev@xxxxxx>
  • Date: Wed, 08 Dec 2004 17:43:22 +0200

опитаи и следната опция:

domain master = yes

тя няма кои знае какво отношение, но поне ще си сигурен, че си тествал и
тоя начин.

ако пак не стане опитаи реверсивната политика:

   local master = no
   os level = 1
   preferred master = no
   wins support = no
   domain master = no

и задължително виш какво ти пише в лог фаиловете на самбата smbd.log и
nmbd.log виш кои ти става мастербраузер в мрежата и т.н.

ако искаш прати ми и лог фаиловете дирекно на мене да ги погледна :)