Re: lug-bg: Re: lug-bg: Издирване на лаптоп

  • Subject: Re: lug-bg: Re: lug-bg: Издирване на лаптоп
  • From: Dimitar Terziev <mitak@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 20 Dec 2004 18:31:55 +0200

Благодаря на всички.
Гада днес не се е вързвал към АП-то, и вероятно повече няма да се върже.
Дано се излъже, поне за още 5 минути :) Снифим го постоянно, ама полза няма.
Деба и прасето, поне да беше пратил от на мтел сайта смс, или да си провери
някаква поща в абв, или майл.бг, където се дава егн... щеше да е лесно.
Дано го засечем. Иначе и да продаде лаптопа - ще се намери.
Рано или късно някой ще му подкара нет, и като се знае MAC адреса на мрежовата
карта... подробността е, че машинката трябва да бъде продадена в Пловдив, за
да се предупредят доставчиците са следят за появата на този MAC. Мисля, че
ако съдействат - ще го гепим.
Отделно е имал глупостта да открадне и 2 gsm-a, на тях пък в мтел и глобул
вече им очакват IMEI кодовете.
Пича си мисли, че ще му се размине.... има и съмнения кой е, ама не може да се
докаже.

И не знам защо му е трябвало да взима цялата фирмена документаия на човека...
то него го е яд повече за това, отколкото за лаптопа и телефоните.