Re: lug-bg: IPSec tunnel & BTC adsl

  • Subject: Re: lug-bg: IPSec tunnel & BTC adsl
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 13 Jan 2005 08:52:37 +0200

On чт, 2005-01-13 at 08:39 +0200, Milen Trifonov wrote:
> Има ли някой да е пускал IPSec тунел през адсл модемите на БТК. Щото
> имахме работещ VPN,  през доставчик с кабелни модеми. Внезапно клиентите
> решиха да сменят с БТК. Обаче БТК не искат да настроят модемите в bridge
> mode, A ги пускат да правят NAT. Та ако някой се е сблъсквал с подобно
> нещо, да даде някой съвет.

При нас го промениха, като им обяснихме, че ни трябва отворен порт 80 -
flash-наха го отдалечено, и го пренастроиха.

М/у другото, мисля, че IPSec може да минава и през NAT-ове, в.. един от
режимите си, който използваше UDP за транспорт.

> P.S.
> ако има някой от БТК, ще може ли да ми обясни, защо е такъв проблем
> модемите да се настроят като bridge?

Предполагам (понеже не съм от БТК:) че просто трябва да ги помолиш, при
нас го направиха.