Re: lug-bg: LDAP based IMAP virtual hosting

  • Subject: Re: lug-bg: LDAP based IMAP virtual hosting
  • From: Vasil Kolev <vasil@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 03 Feb 2005 20:16:09 +0200

On чт, 2005-02-03 at 16:49 +0200, Vesselin Kolev wrote:

> Имам много против подобна схема. При нея postfix е MTA, който се прави
> на MDA и маже по maildir-а независимо от courier-imap. Има и двусмислие
> с квотирането. А и какъв е смисъла веднъж да интегираш в LDAP МТА, а
> после независимо от това и IMAP демона като може всичко да се направи
> само с една LDAP интеграция чрез IMAP демона?

Ами поне според мене не му е работа на imap демона да доставя поща, а
само да я дава за четене. Колкото до квотирането - това зависи как го
направиш, можеш например да го направиш директно във файловата ситема, и
да нямаш проблеми кой го спазва и кой не.

Пък и интеграцията и на едното, и на другото с LDAP-а не би трябвало да
е чак толкова трудоемка задача.