Re: lug-bg: mrtg & 1gb interfaces?

  • Subject: Re: lug-bg: mrtg & 1gb interfaces?
  • From: Nickola Kolev <nikky@xxxxxxx>
  • Date: Mon, 07 Feb 2005 10:21:02 +0200

Здрасти,

Меря гигабитови интерфейси, но на ExtremeNetworks BlackDiamond, а не на
Cisco. Освен това имам и един bond-нат [1] такъв, който пренася по 300+
мегабита. Меря го на едно HP2524, като пускам mrtg-то на по-малко от 5
минути (примерно на 2 или на 3). Засега ми върши работа, и като гледам,
не плюе грешки - дори напротив, чертае си графичките съвсем коректно.

[1] http://sourceforge.net/projects/bonding/

[ cut ]

Дано съм помогнал.

Никола