Re: lug-bg: Aic 79xx u320 SCSI RAID i Debian ???

  • Subject: Re: lug-bg: Aic 79xx u320 SCSI RAID i Debian ???
  • From: Nick Kirchev <nick@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Feb 2005 13:05:56 +0200

здравей ,

Аз имам сървър IBM x235, който е с ServeRAID-6i.
Този контролер до колкото разбрах е правен в Adaptec
chipset  LSI Logic LSI53C1030 и още се води ASR-2020S PCI-X

Когато го инсталирах нямаше драйвер за този контролер включен в Woody ( мисля
че беше woody rc1 с  bf24 kernel ) за това се наложи да си направя floppy
boot disk, и продължих инсталацията по мрежата.

Драйверът с който тръгна е ips

трябва да провериш дали твоят контролер се поддържа в ядрото на 3.1r4.

--
 .''`.   Debian
: :'  :  GNU/Linux