Re: lug-bg: apache rewrite rule

  • Subject: Re: lug-bg: apache rewrite rule
  • From: ianchov@xxxxxxx
  • Date: Thu, 10 Feb 2005 12:30:25 +0200

>>> 404-ки :)

това с / не сатава
то честно да ви кажа и другото не стана
значи домейнът, за който ми трябва това пренасочване  е във VirtualHost *
и най-странното е че дори като сложих RewriteCond !^name.bg
RewriteRule ^(.*) http://name.bg [R]
също не стана
възможно ли е това да е заради самият index.php който може би прави бозата -
защото аз не съм програмиста  и въобще не знам какво става с този index.php

--------------------------------------
Това писмо е изпратено от  www.mail.bg

Безплатният адрес в mail.bg предлага:
- Силна АнтиСПАМ защита