Re: lug-bg: apache HTTPS MSIE

  • Subject: Re: lug-bg: apache HTTPS MSIE
  • From: emo terziev <foxy202@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Feb 2005 01:23:35 +0200

????
 Георги  не не съм мазохист но като става въпрос за сериозна работа
според мен въпроса е не кой какъв е а дали може да работи или не
нормално идна система. Тъп или умен MSIE е широко разпространен и поне
аз като администратор трябва да се съобразявам с това .....

П.П.
знам че си сериозен човек ,водили сме лекции заедно по времето когато
в матрицата конфискуваха компютрите им ...  няколко пъти съм те слушал
по семинари и се учудвам на отговора ти.