Re: lug-bg: vrazvane na swatch sas nagios

  • Subject: Re: lug-bg: vrazvane na swatch sas nagios
  • From: Ivailo Ivanov <higeronimo@xxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 19 Feb 2005 00:28:48 -0800 (PST)
  • Comment: DomainKeys? See http://antispam.yahoo.com/domainkeys

Ama razbira se to4no v tova mi beshe pitaneto - kak da
nastroia service:). Kakto i da e sega izleze drug
problem. Throttle ne raboti t.e. kato ima niakolko
savpadenia ne gi ograni4ava do edin alert. Eto

watchfor   /ppp/
        throttle 480:00
        echo

O4akva se 4e pri parvia string ppp triabva da napravi
echo i da spre za taka poso4enoto vrememe, no to si
prodalgava da puska echo .... sashtia efekt i kato za
menia echo s submit_check_result - pishe v nagios
alert sled alert ....

name=signature.asc