Re: lug-bg: malyk http server sys symlink support ?

  • Subject: Re: lug-bg: malyk http server sys symlink support ?
  • From: "raptor@xxxxxxxxxx" <raptor@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 25 Feb 2005 14:55:05 +0200

Гледах за БОА ама си инсталирах lighttpd много сладурско веб серверче,
и най важното почти не гълта памет... ~3мб при 30 конекции,
thttpd гълташе по ~80-100MB

http://www.lighttpd.net

благодаря за препоръките все пак..

Ето тук :

http://www.lighttpd.net/benchmark/

има сравнение.
Особенно ме накефи това че FastCGI може да е на друг сървър..

PS> уфф направо се оплетох в това превключване кирилица/латиница...:")))
как пишете без да не се ядосате ....:"}

|A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers).
|http://www.linux-bulgaria.org - Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

-----
http://linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2004-12-08-004-32-OS-BZ-DT-0005
snip> MS Office is popular in the same way as heart disease is the most popular way to die.