  • Subject: Re: lug-bg: Podariavam stara mashina
  • From: Danail Petrov <oneofus@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Feb 2005 16:51:15 +0200

Georgi Chorbadzhiyski wrote:

Dimitar G. Katerinski wrote:
Spas Pavlov wrote:

Това не е okazion.bg.
Ти току се записа и почваш с обявите.
Ако не си прочел каква е листата, върни се да прочетеш!!!
  Ехх, като кучета сте, веднага да се нахвърлите, да обидите, да се изтъкнете колко
професионално звучите. На кого имате толкова да показвате и да се пъчите в гърдите?
Знаеш ли, че преди 3 години и половина давах мило и драго за *каквато_и_да_е* машина, само и само да и инсталирам Linux и да се уча на нея, защото нямах финансовата възможност да имам *каквато_и_да_е* машина. Благодарение, на един добър човек, като Peter, аз имах компютър на който да инсталирам Linux, да се уча, и да направя първите си стъпки. Както четеш, човека *подарява*, а не *продава*, т.е. прави хуманен жест към някой, жест който много малко от вас би им стигнало пипето да направят. Защо например не направиш забележка на оня олигофрен raptor@xxxxxxxxxx, който пише на шльокавица, задава олигофренски въпроси за гигабитови суичове, storage devices, пуска глупави линкове и е полуграмотен? Защо бе, защо не го върнеш да чете каква е листата? Като искаш да си избушиш нервите, има един IRC канал в UniBG - #linuxhelp, там можеш да колиш и бесиш олигофрени на воля. Навремето нарочно се махнах оттам, май скоро ще се наложи и оттук да се махна. Защо всичко трябва да ни е по български, не вярвам да има друга LUG листа по света, където да има толкоз злоба и злъчни отговори. Ма като нямаш какво да кажеш градивно, защо си хабиш времето да пишеш олигофренясали постове, запали един фас, пусни си Gina Wild например и удари една злобарка. Не визирам само теб, просто ти ме провокира и беше повода да напиша всичко това. Има няколко човека в тази листа, дето са от *големите*, държат разни огледала, ходят по разни конференции и лекции, държат гръмки речи, на които отношението им към другите е отвратително. Те ще си се сетят кои са. Защо например човек като Васил Колев, когото аз много уважавам макар никога да не сме се срещали, няма това пренебрежително отношение? А е човек, който е направил много за българското GNU/Linux, OpenSource, whatever_you_call_it общество. От къде идва това самочувствие? че работиш в някой SP, че администрираш 16 процесорен SUN, че рутираш гигабитов трафик, че мрежата ти е със стотици хостове и т.н. простотии. Не може ли да ти хрумне в тиквата, че щом си се записал в тази листа, трябва да помагаш на незнаещите, както и на теб да ти помагат когато си в нужда, и че трябва да си толерантен към хората споделящи идеята Linux. Толкова ли е трудно да преглътнеш егоцентризма си?

Напълно излишен rant. Емайла беше offtopic, тук не е място за купувам/продавам, ала-бала.

Нищо лично , ама като е offtopic , защо му обръщаш внимание , и му reply-ваш?
Просто го пропусни да си мине....

P.s. Подкрепям Петър , според мен не е направил кой-знае какво .... и много правилно се изрази за злобното отношение на
по-голямата част от листата ....

Усмихни се ... живота е хубав ......

--
perl -e 'print 7.66.82.44.10.68.97.110.
97.105.108.32.80.101.116.114.111.118.10'

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG