lug-bg: ORM (Object Relational Modelling) tool за Линукс

  • Subject: lug-bg: ORM (Object Relational Modelling) tool за Линукс
  • From: Andrey Andreev <andreev@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 03 Mar 2005 16:10:51 +0200

Здравейте,

Като стана дума за бази и кофти схеми, преди около година си играх с ORM (Object Relational _Modelling_, а не Mapping) за някаква малка база за проект в университета, и бих казал, че ми допадна. За съжаление ми се наложи да ползвам plugin за Visio Enterprise Architect, което беше неприятно, защото аз такова чудо вкъщи естествено не мога да пусна (а и много пари излиза за едното моделиране).

Интересно ми е дали някой е попадал на ORM инструмент за Линукс или други интересни инструменти за моделиране на бази?

Андро

--
Andrey Andreev
University of Helsinki