Re: lug-bg: Софтуер за следене на файлове

  • Subject: Re: lug-bg: Софтуер за следене на файлове
  • From: Aleksandar Valchev <hippo@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Mar 2005 15:17:56 +0200

Разгледах aide. Прави точно това, което се опитвам и аз да направя. Обаче
базата им данни е mysql или postrege и не е криптирана... plaintext...
В същата насока си мислех, че ако базата данни е изцяло криптирана, това
означава, че не трябва да се притесняваш за нея. Програма, която знае
паролата само тя може да има достъп до нея, а паролата идва от потребителя
(или по-други начини, но това не е съществено).

Притеснява изпълнимия файл.

Как може да се гарантира, че това е точно този изпълним файл, който искаш да
работи с базата с данни. Един начин е както написа Веселин Колев: на дискета
md5 на изпълнимия файл и го стартираш след проверка, но това означава, че не
може да има така да се каже автоматизация на процеса, която е важна.