Re: lug-bg: Bind �

  • Subject: Re: lug-bg: Bind �
  • From: Vesselin Kolev <vlk@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Mar 2005 17:31:57 +0200

Vasil Kolev wrote:

On пт, 2005-03-18 at 16:30 +0200, Vesselin Kolev wrote:
Тинтири минтири. Радвам се, че те подразних:) И недей да ми завършваш писмото си с лицемерни уважения.

Блах. Я бегом до чешмата за по една студена вода...
Мерси, че ме насочи. Обичам да откривам студената вода с чужда помощ.

1) chroot() на какъвто и да е демон е дребна, не особено смислена мярка,
която стана модна в един момент. Аз поне грам смисъл не виждам в това,
при условие, че като счупиш демона, можеш да пускаш всякакъв свой код,
т.е. да направиш т.нар. userland exec(), и да го превземеш. В момента
както основно спамерите използват тия дупки за разпращане на поща, никви
chroot()-ове или даже работа от други потребители не те спасяват. (това е малко като non-exec stack-а за x86 - елементарно е експоитите да
се прекодират с return-into-libc, вместо със изпълняване на код от
стека).

Никак не мога да се съглася с това!!!

Съкращавам, щото докато пишех Георги го написа кратко и ясно. Нямам какво да кажа повече. Да привеждам примери май е безмислено. Ще кажеш, че и те са глупости???

2) Flame-овете на тема диструбуции винаги стигат до религиозни войни, а
без тях съвсем спокойно можем да минем.
Хайде стига изсилвания. Говорих за конкретна дистрибуция и не съм имал олигофрениятада кажа "не ползвайте това". Да съм споменал някъде име на друга дистрибуция??? Да не говорим, че тези проблеми сме ги пратили кат бъгрепорти на Дебиан, което нямаше да направим, ако бяхме просто някакви си фенове дето си играят на войни на дистрибуци. Това са меко казано несериозни обвинения.

3) Спора ви по вашия начин е около 3 порядъка по-безсмислен от темата на
самия спор. Стига пълнихте листата с глупости.
Съжелявам, но не приемам подобни описания. Не съм писал глупости. Хайде да ми изкараш глупостите от писмата ми по-горе и да ми ги покажеш. Може би някъде съм напсал нещо неверно??? Я да го видим. Или може би не описах правлното решение, на този който питаше??? Ти в твоя пост не описа нищо. Прочети си го пак.