Re: lug-bg: about:perl

  • Subject: Re: lug-bg: about:perl
  • From: Sertys <sertys@xxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Mar 2005 02:33:03 +0200

On Sun, 20 Mar 2005 21:13:25 +0200, Danail Petrov <oneofus@xxxxxxxxxxxxx> wrote:

Здравейте,
Знам че въпроса ми не е много много за тук , за което се извинявам , но все пак знам че тук има доста хора
който могат да ми помогнат. Имам следното питане.
Да кажем че имам някакво приложение с което се работи на стандартен вход. В случая става въпро за microdc. Това е клиент за DC++ . Значи , идеята ми е да го бинд-на да слуша на определен порт , за да мога да се конект-вам отдалечено към него . Имам опит с перл , писал съм разни приложения който работят със сокети/tcp,но сега не се сещам как да го направя така , че приложението да си работи по всяко време , дори и след като се дисконеткна.
Ето какво долу-горе представлява:

dido@light:~$ microdc
microdc> connect
Usage: connect HOST[:PORT]
microdc>blablabla
Към момента го ползвам , като го пускам в нов screen , и всеки път го детачвам, но това решение не ми харесва. Иска ми се директно да се
закачам към него remote.
Надявам се че разбрахте какво долу-горе имам в предвид.

Предварително Ви благодаря за съдействието!!!

Като цяло не разбрах какво искаш да направиш, някакъв вид ремоут фронтенд за microDC ли? Ако искаш приложението да е живо винаги го сложи във един вечен лууп със слийп или като листенинг сокет, или просто разгледай POE сет-а от модули. Последното е много гъвкаво и е точно клиент/сървър насочено. Конкретизирай си желанията дори и по примитивен начин.

--
www.supportivo.org

I can't stop myself checking for pigs in the outlets. Everybody thinks i'm a punk, cause of the hairstyle(220V).
end